Svar från frågestunden del 2

Publicerat: 17:24:232011-10-02
vilken kille är snyggast på dackeskolan just nu?
för er som inte vet så är dackeskolan min gamla högstadieskola :)
det är nog Frans Engrup.
'
'
vilken tjej är snyggast på dackeskolan just nu? (säg inte elin carlsson)
som sagt det är helt klart Elin Carlsson.
på andra plats kommer Josefine Ericsson. :)
'
'
vad röker du?
Level Mentol
'
'
har du mens just nu?
Nej.
'
'
har hört att du har en piercing i bröstvårtan, är det sant?
hahaha sjukaste frågan jag har fått!
Nej det har jag inte (:
'
'
har hört att du är en hora, är det sant? (tror verkligen inte det)
Eftersom jag aldrig ha fått betalt för att ligga med någon så antar jag att jag inte är det!
'
'
har du någonsin haft en kk?
njaa.
'
'
när du hör namnet amanda, vem tänker du på då?
En tjej i min klass på högstadiet.
'
'
gillar du stora pungkulor?
varför skulle jag?
'
'
om du inte hette Linn, vad skulle du vilja heta då?
Emilia eller April :)
'
'
Läser någon i din släkt din blogg?
Du är en jättefin tjej kom ihåg det!!!!!
Tack så jätte mycket !
Ja mina syskon läser den, mamma brukar nog också kolla in ibland.
Vet inte om några andra läser den men det lär det vara :P
'
'
Vad är meningen med livet?
Att man går ut skolan med bra betyg, jobba, hitta den rätta, skaffa familj.
Ge dina barn en uppväxt som du själv hade velat ha.
'
'
När fick du ett gigg sist och av vem?
Igår, och det angår inte er.
'
'
Om du fick förändra en sak i ditt liv just nu, vad skulle de då va? (:
Oj vilken svår fråga.
Det skulle nog vara att jag och J skulle haft det...bra!
'
'
Om du hade kunnat spola tillbaka tiden, hade du gjort det då? vad hade du spolat tillbaka till och varför?
Skulle nog spola tillbaka till Midsommar 2011,
För den var så jävla bra!
Och att veta att man har ett helt sommarlov framför sig.
Jag träffade J för första gången i verkligheten.
ALLT VAR SÅ JÄVLA TOPPEN men andra ord.
'
'
Har du 'hatt ihop det' med en tjej nån gång?
bra på vad du menar med att "hatt ihop".
Jag har strulat med tjejer och så.
Men annars inget vidare mer..
'
'
Hur gick du vidare efter J?
Har inte direkt gått vidare till 100%.
Varje gång men ser han så dör man ungefär.
Allt rasa. Men bara om jag inte se han så är det helt okej nu.
Och hur jag gick vidare var väl att jag förstod att det var 100% över.
Att det inte fanns en ända chans längre till att det skulle funka.
Så det var bara att ta sig i kragen och försöka ordna upp allt.
Vilket är lättare sagt än gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0