Svar på kommentar.

Publicerat: 00:36:222011-10-08
dd om cp:
är jätte rädd inför gymnasiet, hur tänkte du innan du började.
vilka program och skolar tänkte du gå ovs ovs
Det jag förstå att du är,
jag minns själv att jag var jätte rädd.
Jag började tänka på gymnasiefrågan redan i 7:an och då tänkte jag att jag skulle gå Hotell & Restaurang.
Men i början till mitten av 8:an så tänkte jag faktsiskt gå Media på JB i Växjö,  jag ville bli fotograf.
Det var inte förrens i slutet på 8:an då jag hade tankar på Bageri då jag ville gå JB i Karlshamn.
I början av 9:an fick jag reda på att dom inte hade Bageri på JB i Karlshamn.
Men redan efter första gymnasieinformationen så stod jag fast bestulten på;
Bageri och Konditori på Kungsmadskolan.
Och det är det/där jag går nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0