Svar på kommentarer

Publicerat: 20:03:212011-10-12
Anonym  ([email protected]) om kommentera:
Längtar du inte hem till mamma också lite?
Jo mamma det är väl klart !
Anonym om gammal outfit:
grymt snygg tröja. vad har du köpt den ?
haha ni lär tycka att jag är konstig som lånar mina föräldras kläder..
Denna tröjan/skjortan är faktiskt min pappas (:
Anonym om kommentera:
vet inte vad jag ska kommentera, men kommenterar iaf .. :P Var får du din inspiration till olika outfits osv ifrån?
Om jag ska vara ärlig så är det INGEN !
Jag bär det som jag tycker är snygg och som sitter bra på mig.
Bara för att någon använder en viss klädersplagg så skulle jag inte få för mig att bära ett lika dant plagg om inte det satt snyggt på mig bara för att någon annan har det.
Men något som jag tycker är snyggt är att man är stil ren.
Ett vitt linne med jens/legging m.m och att man är något med lite färg på över kroppen.
Bilden som ni ser här ovanför är såååååååå mig !

Kommentarer
Postat av: skogsturken

Niiz

2011-10-12 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0