Svar från frågestunden del 3.

Publicerat: 18:34:212011-10-02
Är du kär just nu?
jag vet inte.
'
'
Tror du på kärlek?
nej!
'
'
Har du något emot fjortisar?
Inte alla.
'
'
Vilka killar faller du för?
Jag brukar att falla för fordonskillar.. frågar inte mig varför.
Faller även för killar som har ett lite björn utseende.
Brunt hår,grov och bruna ögon.
Men kan falla killar som är raka motsatsen.
J är ljuhårig och blåa ögon tillexempel.
Och något som verkligen får mig att falla är ett stort Adams Äpple.....dööööööö så snyggt !
'
'
hur kommer du över killar ?
Det tar evigheter för mig att glömma killar.
Träffade och håll på med J kusin för 2 år sen och jag har inte redigt kommit över han till 100% än idag.
Men det som får mig att ge upp hoppet är när man verkligen förstår att det är totalt över.
Det kommer aldrig att gå och han vill inte ha något mer längre.
'
'
Berätta om din klass?Vilka är bra osv?
Min klass är är lugn.
Vilket är faktiskt rätt skönt,
Emilia.G och Ellen är kanon tjejer :)
Lika så Ida och Emilia.N, ida är något så grymt klantig så man kan få sig några goa skratt ibland (;
'
'
vilka bloggar läser du ?
Gå in häääär så kan du se.
har dock till kommit några bloggar nu :)
'
'
vad är de bästa och de sämsta med att blogga ?
Att få mer läsare och alla snälla kommentarer.
Att kunna inspirera andra.
Det sämsta med att blogga är att det blir som ett beroende.
Man måste blogga, om ni bara kunde förstå vad jag har mått dåligt när jag inte kunnat blogga så mycket som jag ingentligen velat !
'
'
har du nåt favoritplagg i garderoben , vilket
Vanligt vitt baslinne ifrån H&M,  skojar inte om jag har minst 12 sådana linnen.
Har alltid ett sånt linne på mig.
'
'
vad ska en kille ha som du faller för ?
Humor och ett snyggt adams äpple ;)
m.m
'
'
vilken affär eller hemsida shoppar / gillar du mest?
H&M tror jag faktsikt,  köper även en del på Second Hand.
'
'
vem var det som slog dig? vem tänkte den slå egentligen?
En kille ifrån tingsryd,
och han tänkte slå en killkompis till mig.
'
'
det kommer förmodligen göra många ledsna, många tycker man är feg en del tycker man är självisk. men hur ska man våga ta steget att avsluta något?
Ska jag vara ärlig så vet jag faktsikt inte det..
Jag har aldrig avslutat någonting,  det är alltid dom.
Men jag tror faktsikt jag är en sån gör det elakaste man kan göra.
Skita höra av sig eller svara.
Det är så grymt elakt att göra men jag tror faktiskt jag är för rädd för konflikter som kan komma upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0