Balders Premiärs video.

Publicerat: 20:19:092011-09-15
snart är det liv igen,
på lördag så drar jag troligen åter igen till balders för att dricka läsk och röra på mitt fläsk.
Videon är ifrån premiären som ni kanske minns att jag var på ?
Kvällen var rätt så ganska...vad ska jag säga.. FET !
kanon rolig kväll asså,  men var nästan liiite för mycket folkt. Men vara som sagt bara nästan.
Blir så besviken på att jag inte är med i videon för jag minns gott och väl att dom stod och filmade på min rumpa ett bra tag !
Men men,  den var väl för stor för att få plats på bild.
Eller så ville dom kanske inte att all uppmärksamhet skulle gå till min rumpa.
man kan ju se lite på det som man själv vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0