cool tjej.

Publicerat: 23:21:212011-09-10

Ville bara visa hur jävla cool jag är asså.
det är fan galet, hur jävla snygg är jag inte?
har kommit på en sak varför jag aldrig får en kille.
Det är därför jag är för snygg helt enkelt.
Jag är så snygg så killarna kan inte vara tillsammans med mig bara för att dom känner sig fulare än mig.
Faaaaaaaaaaaaaan vad jag är smart asså.
( hoppas ni förstår ironin i det hela )
Nu ska jag ut och ta mig en kvälls pinne och sedan blir det faktiskt sängen för min del.
blir att sova hemma hos Sandra inatt.
Men dock så ska vi inte sova i samma säng....hon sviker mig.
Hon får mig att må dåligt just nu....jag menar jag har inte sovit jämte henne på 1,5 vecka.
Detta är fan tragiskt :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e sööt:)

hur e d me dig idag? själv är jag förkyyld. blää:(

2011-09-19 @ 14:18:43
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0