En saknad solstråle

Publicerat: 18:32:582011-09-18
Bild; Klassresa med 9c på Gotland. Maj 2011
Hallo allesammans,
Igår efter mycket om och men så blev det att man drog till Balders.
Förfestade hemma hos Denise, trevligt med nytt folk!
bilder kommer att komma inomkort
Kom till Balders vid halv 10 tiden.
Kvällen var trevlig. Träffade folk som man inte hade sett på ett tag.
Blev att jag sov i Häradsbäck hos mr.X
X körde hem mig så jag var i tingsryd vid klockan 1 idag typ.
åååååh vad jag älskar att kunna skriva X, så kul när folk inte vet vilken det är ;)
Och i eftermiddags så fick jag träffa en saknad liten knasboll,
Inte mindre än.....STEFANIE :)
så kul att få träffa henne igen. Har endast träffat henne 2 gånger sedan vi slutade 9:an.
Saknar att ha henne som kommer med såna fula kommentarer och är allmänt skön!
hoppas att man kommer se henne snart igen.
Nu ska jag börja packa ner lite saker sedan blir det att ta 8 bussen till Ryd.
schooool tomorrow.
pleace kill me?
Jag kommer aldrig att orka stiga upp. Är det skörd i huvudet idag, har endast sovit 2 timmar inatt.

Kommentarer
Postat av: stefanie

Detsammma du!! ses snart igen <3

2011-09-18 @ 19:56:53
URL: http://stefaniehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0