Fläskläpp

Publicerat: 12:25:122011-09-25
Snygga mobil bilder....
Helt random så drog jag på fest igår,
Lokalfest i Tingsryd, inte varje dag det händer så var bara tvungen att dra dit kände jag.
Va väl runt 100-130 pers och 80% utav dom var 96or.
Kände på mig innan jag drog det att det skulle balla ur och vad gjorde det inte?
Jo vid klockan 20 över 11 var alla tvugna att dra för att det var så mycket slags mål och att snuten skulle komma.
Även jag fick mig en jävel utav en kille!!
skulle försöka gå emellan ett slagsmål och istället för att lägga av så slår han på mig tills jag flytta mig.
Min läpp är inte så jävla fin nu kan jag säga, har hack inne i läppen också eftersom jag har tandställning -.-
Men men,  tingsryds 96or har ju faktiskt ett rykte om sig att deras fester aldrig vara mer än till klockan 12.
Så ha,  en rätt failad kväll för min del.
fast det var rätt kul så länge det varade.
GLÖM INTE ATT STÄLLA FRÅGOR,  BESVARA FRÅGORNA IKVÄLL !!
KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄR FÖR ATT STÄLLA DIN FRÅGA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0