fuck.

Publicerat: 21:51:522011-09-08
Jag har nu äntligen intalat mig själv.
Det är faktiskt över nu.
Och jag kan inte göra någonting.
Ingenting mer än att....mer än vad?
Just det, det finns inget att göra åt.
Bollen är hos dig och jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka den.
Du stal något när du var mig nära.
Mitt självförtroende.
Innan kunde jag vara stolt över mig själv och jag såg mig själv på ett bra sätt.
Du har fått mig att känna att jag faktiskt inte duger.
Samtidigt som du var den som fick mig att känna mig som den vackraste tjejen på jorden
Men det är nog bara bestämt att jag ska vara ensam och liten.
Om jag inte dög för dig varför skulle jag göra det åt någon annan då?
Jag har så mycket som jag vill berätta som jag aldrig kommer att få ut....för det är försent.
För det är över.
Även denna berättelser slutar med ett par röda ögon.
Det var inget lyckligt slut.
Jag var den som stannade kvar och blev bortglömd för någon annan.
En annan som är mycket bättre än jag.
Jag är så glad samtigt att jag fick lära känna en sån som du.
Du lärde mig något.
Att jag aldrig ska förlåta och tänka så goda tankar om någon som jag gjort om dig.
Att jag aldrig ska bli inlurad i ett sånt rent ut sagt elakt spel som ditt.
Du är den ända som lyckats lura mig så hårt.
Du är den ända som gjort mig så kär.
Du är den ända som jag just nu bara vill glömma.
Samtidigt är du den ända som jag bara vill ha jämte mig just nu.
Du är den ända som inte är värd mig.
jag har inte gjort någonting för att förtjärna en sån falsk kille som du.
hoppas du läser detta.
och till mina sista svidande ord så kan jag inte ljuga.
Jag hatar att gilla dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0