LÄS!!!! . svar på kommentarer

Publicerat: 17:10:492011-09-05
Har en del frågor att besvara nu.
Kan säga att jag just nu inte går på mina rosa fluffiga moln som jag gjorde i sommras.
Jag har inte båda fötterna på jorden,  för just nu är jag under.
Förlåt,  det är folk som vill att jag ska kontakt med någon/några så jag kan få hjälp.
Men nej!
Jag behöver inte något jävla hjälp, jag är 16 åring tjej och jag tror alla har/kommer känna så som jag gör just nu.
Så många tankar och känslor som bara snurrar, det gör det på alla någon gång.
Eller ah mitt livs viktigaste sak är nu borta.
Och det som har hänt nu är faktiskt rätt hemskt om man tänker efter.
Läs igenom alla svar så att jag slipper få mer frågor om detta något mer i framtiden.
hoppas ni acceptera att jag inte har lust att blogga över huvudtaget eller iaf inte lika mycket nu på några dagar efter att ni läst igenom detta som jag tänkt skriva nu !


Anonym om Shoppat !:
Vart har du köpt kängorna? =)
Har köpt dom på Sko Punken :)



... om .:
hat du flyttat, man ser dig aldrig i tingsryd längre ?
Nej jag har inte flyttat,  jag bor kvar i samma sketna håla som jag alltid gjort.
Men vill inget hellre än att få flytta.
Hade gjort vad som helst bara för att komma här ifrån.
Och neh jag kan förstå om du inte ser mig längre för jag har endast varit vid "centrum" 1 gång sen jag började skolan. Orkar inte göra något när jag kommer hem ifrån skolan typ -.-



Anonym om rött= sååå inte mig !:
har du spotify lista på dina depp låtar, skicka gäääärna länk :)
Ja visst kan jag höra,  ska uppdatera den med lite nya låtar snart för det var länge sen jag gjorde det.
Men efter jag har gjort det så kan jag gärna länka den :)



Anonym om kan det aldrig ta slut...:
du är värd bättre
Kanske jag är,  men vill inte ha någon annan.
Både jag och du som läser detta vet att detta kommer också få ett slut.
Han kommer inte vara den som ligger överst i hela mitt liv.
Men frågan är bara hur lång tid det kommer ta innan han ersätts med en annan.
och jag vet att det kommer ta ett bra tag..



Anonym om Lördags morgon !:
varför ska du få skadestånds-pengar?
För att göra en vääääldig lång historia kort.
En föredetta vän till min pappa har ring och hotat min pappa under några års tid.
Och för snart 2 år sen så fick pappa åter igen samtal med hot.
Då även " föredetta vännen " säger hot som är mot både mot mig och min pappas föräldrar.
Alltså då min farmor och farfar.
Pappa spelade då in detta och hade tänkt att gå till polisen.
Men blev att han sköt upp detta utav någon anleding.
2 dagar efter samtalet så står " föredetta vännen "  på min pappas uppfart när jag ska cykla upp till torget och träffa sara,moa och sandra.
Han står på uppfatern med okopplad hund och prata i telefon.
Under tiden han står och prata i telefonen så säger han;
Du har en dotter också, har du tänkt på att hon också kan åka jävligt illa ut.
M.M
då forstod jag att han pratade med pappa i telefonen samtidigt som han sa allt detta till mig
han börjar sedan bussa hunden på mig.
orkar inte förklara mer nu men nu har ni ett hum om hur historian ser ut.
Alice om :):
vart köpte du mascaran nånstans ?? :D
Finns att köpa lite över allt;  H&M, Kicks , Åhlens m.m :)



Anonym om anljjawnwia. ÅÅÅÅÅÅÅH !:
vad är det som är mellan dig och J `?
Ingenting..
och kommer nog aldrig få reda på det heller.
och det kommer nog inte för den delen bli något mellan oss heller.
som det verkar som iaf.




ff om anljjawnwia. ÅÅÅÅÅÅÅH !:
är det sant att du har haft inbrott?
Asså detta är fan tragiskt.
Nu märker jag hur jävla fort allt går runt i denna jävla håla.
Ja det är sant.
Hade inbrott mellan här mellan lördags och igår.
Så vet ni vad?
JAG ÄR EN MACBOOK
EN SYSTEMKAMERA
EN EXTRERNHÅRDISK
plus laddare till alla dessa
fattigare.
om ni bara kunde förstå hur mycket en jävla data betyder för mig.
hur mycket en jävla externhårdisk betyder för mig.
ALLA BILDER MELLAN JAG GICK I 6:AN TILLS NU I 1:AN ÄR I DATAN OCH I DEN EXTERNA.
Det är över 20.000 bilder vi snackar om.
Hela min högstadie tid i bilder är nu borta.
min data,  datan som är hela mitt fucking liv....är borta.
Även guld som var min mammas m.m är borta.
Detta är så fucking irriterande och ledsamt.
men vad fan ska man göra åt det?
polisen kan inte ersätta alla mina tusen tals bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0