Lejon Linn

Publicerat: 19:27:492011-09-02
Efter två dagar med håret uppsatt i en boll.
Ser jag fan ut som ett lejon.
Blev att sätta upp det i en boll igen så att jag inte råkar skrämma någon.
Var helt slut idag så somnade 3 timmar efter jag kom hem ifrån skolan.
Så skönt att få sova ut.
Eftersom jag är så mobbad över allt och inte ha några sociala vänner i Tingsryd.
Som tur väl så blev Hampus räddaren för kvällen.
Så ska jag ta på mig lite kläder sedan gå hem till Hampus och kolla på film.
Känns som det var 100 år sen jag träffade han.
Det är ju iaf bättre att vara med han än att sitta här hemma och ruttna.
Har det bra eftersom jag inte lär blogga mer ikväll.
ciiiiaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0