svar på kommentarer.

Publicerat: 19:48:222011-09-15
Felicia om söndag.:
Varför bor du inte kvar hos din mamma?
Jag och min mamma har aldrig kommit vidare bra överrens.
Tror att jag kan gå henne på nerverna lika mycket som hon kan gå på mina.
Så flyttade hem till pappa så att både hon och jag kunde få lite lugn och ro.
Visste att det skulle bli tjabb mellan mamma och mig nu när jag kom hem till henne igen efter sommarlovet.
Jag sa till mina vänner att det kommer nog ta två veckor sen så kommer jag nog vara hemma hos pappa igen.
Men jag hade lite fel, det tog faktiskt 3 veckor.  xd



Anonym om .:
Kan inte di berätta om du trivs mer i din klass oh så nu??
Jag trivs mycket mycket bättre nu i min klass.
Det var som jag nästan trodde jag behövde ge det tid.
Nu så kan jag nästan se framemot skolan för att få träffa mina klasskambrater vilket känns kanon.
Har mina två favoriter vilket jag hade ifrån första dagen.
dom två som jag då satt och " kollade in " (:
Emilia och Ellen,  dessa tjejer verkar vara ett par kanon trevliga och roliga tjejer som jag ser mycket ifram emot att få lära känna bättre ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0