tuff tjej !

Publicerat: 10:20:502011-09-24
Bjuder på två bilder ifrån Tingsryds Marknad juli 2011
Tuff tjej jag är asså,  min syster tog dessa två bilder när det somsagt var tingsryds marknad.
Står stolt och visa upp mitt band som går till Öltältet.
fast nee, jag är inte så tuff.
Rätt töntigt om man tänker efter.
Men vafan, leving the dreaaam. Eller det gjorde jag då iaf.
Nu så är livet....rätt grått.
Det kan nog bro på att det är så grått ute.
Det börja bli höst och deprimerande tider.
saaaaad.
Sitter iaf hos syrran nu, har sovit här inatt och det var därför jag hittade dessa bilder.
Hade nästan glömt bort dom xd.
Ska hem till mamma senare idag och vara med fanny lite.
Få se om jag uppdatera något senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0