Äntligen fredag... och allt känns fel

Publicerat: 14:05:462011-09-02
( bildbrist,  bjuder på en ifrån skolavslutningen i 6:an )
Hallo hallo,  kom hem för lite mer än en timme sen.
Så skönt.
Min dag har varit helt fuckad.
Först så orkade jag inte ens stiga upp ur sängen.
Ville bara ligga kvar och lata mig.
Lyckades stiga upp och sminka mig lite snabbt och sedan tog jag 7 bussen till skolan.
Och idag har jag även insätt att jag bokstavligen inte passa in i min klass.
Så här tyst jag varit under dom två veckorna jag har gått nu har jag nog aldrig varit i hela mitt liv.
Idag tror jag nog att jag knappt sa två meningar.
Absolut inget fel på dom som går i klassen dom är kanon snälla och så men dom är verkligen inte mina typer, och jag tror faktsikt inte jag är deras typ heller för den delen.
Ni kanske inte försår vad jag menar, men jag tror ni själva har märkt någon gång att han/hon/dom/det passar verkligen inte dig.
Skulle faktiskt kunna tänka mig att byta klass bara om detta gick...
Jag vill ju som sagt gå Bageri och Konditori, och detta är något som jag verkligen vill hålla på med.
Men om jag nu skulle vilja byta så är den närmaste skolan med Bageri och Konditori linje i Kristianstad och dit är det omöjligt att jag flytta till och för den delen vill jag inte göra det heller.
Men men,  vad finns det att göra åt det?
Få väl leva med att jag är lite mobbad i klassen.  HAHAH.
bokstavligen jag är mobbad  xd.
Det känns fan hemskt att erkänna detta för sig själv.
När jag har varit den som alltid, vart jag än vänder huvudet har haft någon att prata med och skratta med.
Till att faktsikt inte ha någon.
Ibland kunde det till och med bli så att jag knappt kunde bestämma mig för vilken/vilka jag skulle vara med.
Men detta är kanske bara något som är en tillfällighet. Kanske upp tänker någon som är dödskön i min klass om ett tag.
Men får ju alltid hoppas på det bästa.
Nu ska jag ta något att äta sedan så ska jag bara vara hemma och lata mig och tagga som in i helvete tills imorgon. Morgon dagen kommer att bli galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0