Angående mina videobloggar..

Publicerat: 14:29:432012-04-04
Angående mina videobloggar så har jag glömt att svara på en kommentar som jag fick för några veckor sen.
Då det är en som frågar om jag skäms över dom?
-
svar; NEJ !
om jag skulle skämmas över mina videobloggar så skulle jag skämmas över mig själv?
Det är jag som prata med mina ord och rör och säger precis som jag vill.
Om folk tycker det är roligt,fult,efterblivet eller va ni nu tycker om dom så kan jag tyvärr inte ändra på vad ni tycker.
Ni borde bara va glada att jag lägger ut, jag menar. Det är nog mer som skrattar till dom än gråter?
Och som man brukar säga... Ett gott skratt förlänger livet ;)
-
Och ser ni, min blogg har iaf blivit större det senaste året, räcker ju med att kolla på antal visningar på de gamla videosarna mot dom lite nyare..
Så ja.. ni borde ju tycka om dom? ;)
.
MARS 2011
MAJ 2011
MAJ 2011
JANUARI 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0