Bli mer blond !

Publicerat: 12:38:362012-04-28
På onsdag tar jag mitt 3dje steg till att bli blondin.
Efter denna gången så är det bara engång till sedan så är jag nöjd !
Som jag sagt innan så slingar jag på JB skolan i växjö.
JÄTTE DUKTIGA ÄR DOM !
bra priser för den delen också :)
Efter denna sligningen så har jag nog ett resultat som liknar detta lite.
Men nog dock mer åt det "orange" hållet :)
-
Men detta gör mig inte så mycket ändå för någon gång i oktober-novermber hade jag tänkt göra något galet..
GALET !
Jag har tänkt att NÄSTAN bli ginger.
Vill ha en mycket ljus kopparfärgat hår och då blir lite inslag utav GINGER xd
Jag är helt jävla kääär i alla färger här.
Kommer bli ett svårt val att välja vilken nyans man ska den dagen då det är dags !
Men om jag skulle välja nu så skulle det nog bli bilden längst ner till vänster.
Tror jag kommer passa i detta, mina blåa ögon kommer att framträdas såååå mycket mer och så mycket snyggare ;)

Kommentarer
Postat av: j

vad kostar det att göra slingor på JB?

2012-05-01 @ 19:39:06
URL: http://limerousa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0