Old me

Publicerat: 19:01:452012-04-17
Februari 2010
September 2006
-
Kollade igenom några gamla taggar som jag har på facebook.
Jag blir alltid lika förvånad, att jag en gång i tiden har faktiskt sett ut så är.
'
Första bilden; Jag och felicia innan ett Balders, då vi gick i 8an och igentligen inte fick komma in där.
Vi skulle köra med det klassiska ( Jag har glömt legget hemma )
Och som alltid så funkade det. Minns hur jävla snygg jag tyckte att jag var denna kvällen.
Jag var galet kär i mitt 3 meter upptupperade hår. Och på tal om ögonbrynen, JA jag tyckte dom var snygga då !
-
Andra bilden, min syster hade precis flyttat hemifrån. Och ja hon ville sminka mig.
Detta var en utav dom första gångerna jag bar smink på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0