Spex-11

Publicerat: 18:11:232012-04-19
Mer än ett år har gått...
-
Kan inte fatta det är mer än ett år sen.
Att det snart är ett år sen jag gick ut 9an.
Att sluta 9an var en utav dom jobbigaste saker jag ha varit med om, så mycket jag grät den dagen.
Ja, jag tror nog faktiskt jag aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv.
Jag grät konstant.
Det tog 2 timmar innan jag slutade gråta efter att jag kommit hem.
-
Till er 9or där ute nu, TA VARA PÅ VARJE JÄVLA MINUT NI HAR KVAR NU !!!
jag kan säga att jag saknar högstadiet. Jag saknar inte lektionerna, jag saknar dom jag umgicks med.
Saknar känslan utav att gå där.
'
Min älskade klass,  för all framtid älskad och saknad !
9c <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0