brunhårig !

Publicerat: 20:27:532012-12-04
(Då mitt hår var totalt FAIL, på bilden se det "skit bra" ut tillskillnad ifrån verkligheten)
Vilken vecka.. 
Inte nog med att äckel snön har kommit så failade jag med mitt igår så jag var hemma hela dagen.
VÄGRADE ATT GÅ TILL SKOLAN.
fick ta och köpa hårfärg idag igen så nu är mitt hår redigt mörkt :)
Få hoppas att det blir lite ljusare efter några tvättar.
Och så här ser mitt hår ut nu mina vänner. Så skönt att slippa det blonda, men ska inte säga för mycket om ett halv år kommer jag säkert sitta och klaga på att jag saknar det blonda men ICKE. Icke ska jag bli blond igen.
Vill ha dröm långa håret och det kan man aldrig få om man håller på att blondera hela tiden.
Så nu är min tid som blond slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0