Fina vänner?

Publicerat: 21:16:342012-02-02
Fina vänner jag har...eller?
'
-
Bild ifrån igår, då mina två idioter till vänner hänger med mig in på telia.
Telia råkar visst ha en "sång tävling" då man skulle in i en box och sjunga en massa låtar.
Självklart så ställer dessa puckon upp på detta, då dom får ta på sig fina halsdukar och sedan sätta gång och sjunga så hela butiken hör dom.
Kan lova... det lät vacker. Eller?
-
Förövrigt så var ju jag hos tandläkarn igår och äääääntligen så fick jag höra som orden.
Till våren så kommer jag att bli av med min tandställning !
Sen så skulle ju jag hämta ut min mobil och köpa siesta biljett igår, blev det av?
NEJ,  mobilen hade inte kommit tillbaka för att dom hade skickat till fel person. Så får vänta några dagar till.
Siesta biljetten blev inte heller av att jag köpte.
Istället blev det en fika på Millas med Mimmi,Danni,Maja och Ewan.
.
Idag så har jag varit i skolan och sen så har jag bara chillat.
Ska packa lite nu tills imorgon.
så hööööörssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0