im here !

Publicerat: 13:24:072012-02-19
hallo tjena,  nu kommer jag med uppdatering som vanligt igen.
Som sagt jag har ju faktiskt lov nu och då kan man inte bara sitta vid datan och göra er nöjda ;)
.
Torsdags så fick jag lov, kom hem och orkade inte uppdatera helt enkelt.
'
Fredags: Vaknade vid 9 tiden, duschade och fixade mig. Pappa och jag tog en fika.
drog sedan till karlshamn med ewan då det blev att träffa Nina, fikade m.m
senare på kvällen blev det fest i svängsta då det blev rätt livat.
Slutade med att 4 poliser kom och begärde att alla skulle göra pisseprov innan vi lämnade lägenheten.
-
Igår; vaknade i svängsta pappa hämtade mig sen blev det sängen hela dagen.
Blev även att man klämde i sig en kebabtallrik... så fucking gott!
-
LITE BILDER IFRÅN HELGEN!

Kommentarer
Postat av: lovisa

oj, hur kunde polisen få reda på att ni hade fest där i lägenheten då ? och var det någon som blev tagen ? :SS

2012-02-24 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0