Svart på kommentarer

Publicerat: 12:24:342012-02-11
julia om Körkort vs Silicon?:
vilken bh storlek har du nu och vilken vill du ha?
Jag fyller precis en 75a och även 70b. Beroende på vilken modell det är, och skulle gärna vilja ha 75d eller 80c.
-
Amanda om torsdag, vill ha sommar!:
Är skinnjackan från hm ? :)
Nej den kommer ifrån Gina Tricot :)
-
lalal  ([email protected]) om torsdag, vill ha sommar!:
vart ifrån är kiss linnet? :)
älskar din blogg :G<3
Gina Tricot :)
-
sarah om torsdag, vill ha sommar!:
måste bara börja med att säga att jag älskar din blogg :D 
men jag undrar, hur gör man sånt klädcollage? haha:)
Jag använder mig utav ett program som heter; Picasa 3.
Ett mycket lätt program om jag få lov att säga det själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0