Svart på kommentarer

Publicerat: 15:06:552012-02-20
emmaaa om mums,:
bara jag som tycker att du är lik Lina Karlsson på dacke ibland? eller har du fått höra det innan? :o
Nej det har jag aldrig fått höra innan :P
'
Anonym om Varför jag ska bli blondin !:
använder du ricinolja?
Nej det gör jag inte,  men har haft funderingar på att testa det.
'
ANNA ([email protected]) om Second hand:
Hej sötnos!
Kan du inte tipsa om några bra secondhand affärer?:)
Finns ju typ inga i Växjö .. :(
Det finns ju en som du säkert redan vet typ uppe vid stortorget, jämte Bike fore Fun.
Det finns många Röda Korset och Kupan affärer.
Röda Korset och Second Hand är stort sätt samma sak, bara ett "finare" namn.
Fast pengarna ifrån röda korset går till välgörenhet.
Finns en Kupa affär typ vid Sibylla alltså då mellan Kungsmad och Teknikum.
Vet även att det ska finnas någon mellan stan och City Cross.
Jag vet också att det ska finnas någon till inne i stan men som sagt, jag kommer inte ifrån stan och är väldigt dålig på gatnamn osv, du få in på gator som du normalt inte brukar gå på. Det är oftast så man hittar Second Hand affärer :)
'
Anonym om ny hårfärg!:
Vad kostar det att färga håret på jb?
Första gången jag färgade det tog det 3 timmar då jag färgade min utväxt och sedan slingade det i hätta.
Detta gick på 300:-
Denna gången så tog det 4 timmar då jag färgade min utväxt och sedan slingade det med folier.
Detta fick på 450:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0