15/2, steg 2

Publicerat: 13:55:412012-01-22
I fredags tog jag mig i kragen till att ringa och beställa tid till sligning.
Självklart så skulle JB frisörerna har ett arbete i 3 veckor istället för att ha kundmottagning.
Så fick tid den 15/2.
Då tar jag mitt steg 2 till att bli blond.
Då kände jag, jag kan inte vänta så länge om jag nu vill bli blond till sommarn.
Så hade tänkt att påskynda det hela med att köpa Blond Spray.
Har använt detta några gånger tidigare,  då det faktiskt hjälper !
Vill ju som sagt hinna bli blond till sommarn.
Att bli blond är en väldigt låååång procedur om man inte vill förstöra sitt hår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tillskillnad från en blekning/slingning slutar Blondspray inte att verka, vilket sliter så galeeeet på håret! Det fortsätter alltså dag efter dag att bränna på håret där du sprayat (fastän det inte blir ljusare, så sker en dold reaktion). Det hjälper inte att duscha. Läste att du tog dina slingningar med stora mellanrum just för att du ville spara på håret, då säger jag bara - kasta blondsprayet direkt! Vilken frisör som helst skulle skälla ut dig om du ens nämnde blondspray.



Ville bara varna dig lite, så att du inte tappar ditt hår. :)

2012-01-22 @ 18:53:21
Postat av: Frida

hej, jag heter frida och går Frisör på John Bauer. jag tänkte bara säga till dig att blond spray är bland det sämsta du kan använda eftersom att det sliter sönder ditt hår så totalt. Du kan tappa det. :) så bara råder dig att inte använda det. :)



kram

2012-01-22 @ 19:18:36
Postat av: Amanda

Har du numret till John Bauer ? ;)

2012-01-22 @ 19:49:59
Postat av: Anonym

Ja blond spray är det värsta du kan ha i håret :S fattar inte varför dom säljer det fortfarande? förstör håret helt och hållet! vet en som tappade sitt hår efter att ha tagit spray i håret max 6 gånger(blev självklart helt förstört och slitet). Så om du inte vill förstöra ditt hår, skit i blond spray! har du väl tagit det i håret så kan man väl säga att det är som att du lagt i blekning i håret utan att ha sköljt ut det, för sprayet sitter i och värker heela tiden. jag varnar dig precis som dom andra som skrivit gjort!! :)

2012-01-23 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0