34 dagar.

Publicerat: 18:03:182012-01-04
♥ Dag 1 - Pressentation av mig själv + bild
♥ Dag 2 - Om min familj
♥ Dag 3 - Min bästa vän
♥ Dag 4 - Mitt rum
♥ Dag 5 - Det finns i min väska
♥ Dag 6 - Det här längtar jag efter
♥ Dag 7 - Mina rädslor
♥ Dag 8 - Det här hade jag på mig idag
♥ Dag 9 - Några bilder på mig när jag var liten
♥ Dag 10 - Varför började jag blogga?
♥ Dag 11 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på
♥ Dag 12 - Det här saknar jag
♥ Dag 13 - Min favorit plats
♥ Dag 14 - Min favorit serie
♥ Dag 15 - Min dag
♥ Dag 16 - Det här åt jag idag
♥ Dag 17 - 3 saker jag vill förändra i världen
♥ Dag 18 - 3 saker jag vill förändra med mig själv
♥ Dag 19 - Länder jag besökt
♥ Dag 20 - Kärlek, vad är det för mig?
♥ Dag 21 - Min tro
♥ Dag 22 - Någonting jag ångrar
♥ Dag 23 - Favoriter ur garderoben
♥ Dag 24 - 3st Älsklings outfitter
♥ Dag 25 - En nytagen bild + Tio fakta om mig själv
♥ Dag 26 - Hur var din första kärlek ?
♥ Dag 27 - 5st Favortit filmer/tv program
♥ Dag 28 - 5st Favorit låtar/artister
♥ Dag 29 - Berätta lite ur min barndom + bilder
♥ Dag 30 - Min kamera
♥ Dag 31 - Bloggar jag läser
♥ Dag 32 - Mina framtidsplaner
♥ Dag 33 - Hobby
♥ Dag 34 - Favorit årstid, varför?
♥ Dag 35 - Vad jag helst vill ha
♥ Dag 36 - Mina husdjur
♥ Dag 37 - Favorit måltid
♥ Dag 38 - Drömresa
♥ Dag 39 - Mina syskon
♥ Dag 40 - Hur en helg ser ut för mig
♥ Dag 41 - Favorit skor
♥ Dag 42 - Ett foto jag är nöjd med
♥ Dag 43 - Bästa citatet
♥ Dag 44 - Min fritid
♥ Dag 45 - En bild som väcker starka känslor
♥ Dag 46 - Person jag älskar
♥ Dag 47 - När förlorade du oskulden ?
♥ Dag 48 - Mina Smeknamn?
♥ Dag 49 - Berätta om en dröm jag haft
DENNA GÅNGEN SKA JAG GÖRA ALLA DAGAR.
vet inte hur många gånger jag har börjat på en sån här lista men nu jävla ska jag klara HELA listan !


♥ Dag 1 - Pressentation av mig själv + bild

♥ Dag 2 - Om min familj
♥ Dag 3 - Min bästa vän
♥ Dag 5 - Det finns i min väska
♥ Dag 6 - Det här längtar jag efter
♥ Dag 7 - Mina rädslor
♥ Dag 8 - Det här hade jag på mig idag
♥ Dag 9 - Några bilder på mig när jag var liten
♥ Dag 10 - Varför började jag blogga?
♥ Dag 11 - Det här saknar jag
♥ Dag 12 - Min favorit plats
♥ Dag 13 - Min favorit serie
♥ Dag 14 - Det här åt jag idag
♥ Dag 15 - 3 saker jag vill förändra i världen
♥ Dag 16 - 3 saker jag vill förändra med mig själv
♥ Dag 17 - Kärlek, vad är det för mig?
♥ Dag 18 - Min tro
♥ Dag 19 - Någonting jag ångrar
♥ Dag 20 - Favoriter ur garderoben
♥ Dag 21 - En nytagen bild + Tio fakta om mig själv
♥ Dag 22 - Bloggar jag läser
♥ Dag 23 - Mina framtidsplaner
♥ Dag 24 - Favorit årstid, varför?
♥ Dag 25 - Vad jag helst vill ha
♥ Dag 26 - Mina husdjur
♥ Dag 27 - Drömresa
♥ Dag 28 - Mina syskon
♥ Dag 29 - Ett foto jag är nöjd med
♥ Dag 30 - Min fritid
♥ Dag 31 - En bild som väcker starka känslor
♥ Dag 32 - Person jag älskar
♥ Dag 33 - När förlorade du oskulden ?
♥ Dag 34 - Mina Smeknamn?

Kommentarer
Postat av: gabriella

sv: hon är bedårande!

riktigt bra blogg du har, fin är du också:)

2012-01-04 @ 18:15:00
URL: http://hgm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0