besöksrekord, igen !

Publicerat: 12:17:592012-01-05
godmorgon, godmorgon.
Vaknade utav att min pappa sa att det var mat för ca 10 minuter sen.
Måste lägga mig tidigare nu dom sista dagarna.
Annars kommer jag aldrig orka stiga upp 05.20 sen när skolan börjar igen.
Slog besöksrekord igen igår, nästan 600st. 585 om man ska vara exakt ! :)
Aja, hoppas några utav er fick ett gått skratt utav min videoblogg igår. För det fick til och med jag själv.
Och tack till Amelia som hade tålamord till att vänta och krabba.
Eftersom jag själv inte kunde ladda upp videon ifrån min data så fick jag skicka videon via msn till amelia och sedan fick hon ladda upp den på min videofy.
DETTA TOG TID.. så tack !
HAHAHAH,  härlig bild ifrån oktober 2009.
kort hår hade jag iaf.
Fyfan, minns att jag var så jääävla nöjd med min "fjortis jacka"
STOR, BLÅ OCH FLUFFIG..
var även beroende utav Milda Vaniljvisp, åt det hela tiden. SVIN GOTT !

Kommentarer
Postat av: amelia

lugnt, bara säg till igen om datorn inte vill samarbeta! ;)

2012-01-05 @ 19:30:03
URL: http://someonesheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0