♥ Dag 1 - Pressentation av mig själv + bild

Publicerat: 13:55:202012-01-05
Hallo tjena mittbena !
Mitt namn är Linn Carina Emilia Carlqvist fyller 17 år om 13 dagar alltså då är jag född år 1995.
177cm lång och väger 66kg. ( så slipper ni fråga det sen )
Jag går första året på Restaurang-Livsmedelsprogramet inrikting Bageri och Konditori på Kungsmadskolan som ligger i Växjö ( södra delen utav småland )
Bor hos min pappa i Ryd, detta har jag gjort sen i september. Innan var jag bara hos honom på helgerna och på alla lov.
Min mamma bor i tingsryd som ligger 2 mil ifrån ryd.
Har alltid bott hos min mamma sen mina föräldrar skiljde sig när jag var 3 år.
Dock så är mina föräldrar som bästavänner så har aldrig mått dåligt utav att dom separerade.
Kan tycka att det är väldigt skönt, om dom inte hade varit skiljda så hade jag aldrig kunnat flytta hem till pappa vilket jag var tvungen till för min mamma gick mig tillslut på nerverna!
Jag HAR spelat handboll (vilket jag faktiskt var rätt duktig på) och även innebandy.
Innebandyn slutade jag med för jag hade problem men mina knän och handbollen, ja intresset var inte lika stort längre!
Jag älskar katter då jag har 3 katter hemma hos mamma.
En utav katterna är nästan i stort sätt mitt allt, vet inte vad jag ska ta mig till när han dör.
Har två systrar om är 26 och 25 år. Vi har inte samma pappa men vad spelar det för någon roll?
Dom är mina systrar ändå!
Är även moster till Joline 2år och Nikolaj 1år.
Ja detta var en kort pressentation av mig.
Om det är något mer ni vill veta så vet ni att det bara är till att slänga in en kommentar :)

Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Nu har vi utsett Dagens blogg. Gå in och kolla om det var du som vann eller anmäl dig igen här: http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-ny-omgang-51.html#comment



Kram :) /Smilinggirls

2012-01-05 @ 14:07:23
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du dyslexi?

2012-01-05 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0