din kropp ?

Publicerat: 21:57:252012-01-12
Vilken tillhör du?
Jah är den "normala" den mittersta tjejen.
Även om jag helst hade velat vara hon till vänster.
Jag vill ha en vältränad kropp. Jag vill att den ska vara fast.
Inte för mycket muskler utan fast helt enkelt.
Men detta är jag för lat för,  innan var jag en aktiv tjej som håll både på med handboll och innebandy.
Har även dansat.
Men slutade att träna bara för att det fanns roligare saker att göra "festa och röka".
Misstolkar inte att jag tyckte att röka var roligt men tror ni förstår vad jag menar.
Jag ville hellre kunna festa på helgerna istället för att spela match.
Gud vilket misstag jag gjorde.
Nu, ni var det 1 år och 1 månad sen jag slutade att träna någonting.
Under den tiden har jag inte rört på fläsket en ända gång typ.
Visst jag är inte fet men jag har ingen fin kropp heller.
Jag är ofast.
Jag saknar "fastheten" som jag hade innan.
Jag måste göra något åt detta,
BÖRJA TRÄNA !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är 1an ^^,

2012-01-12 @ 23:36:36
Postat av: Anonym

Förlåt men ettan ser bara ut som ett benrangel :(..

2012-01-13 @ 14:25:28
Postat av: Anonym

varför tog du bort videon där du sjunger someone like you? (svara gärna på denna kommentaren)

2012-01-13 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0