Hårfärg

Publicerat: 16:17:002012-01-22
Har precis duschat och fönat klart mitt hår.
Måste städa mitt rum, men jag orkar fan inte...
Så jobbigt, så mycket att göra.
Någon som vill komma hit och städa det för en 20a?
'
För övrigt så har jag redan fått en kommentar på " Vad är skillnaden? "
'
Anonym om Vad är skillnaden ?:
för när tjejer har på sig det är det som
"hej kom och ta på mig"
Du som kommenterade detta,
Kan du vara så vänlig att förklara för mig varför det INTE är samma sak för killar som har på sig det?
Och hoppas att du har en mycket bra motivering till varför det är så.
PEACE !

Kommentarer
Postat av: therese

vilken fin header! :)

2012-01-22 @ 17:33:08
URL: http://theresesorensen.blogspot.com
Postat av: Anonym

jadu.. det är frågan. Menar inget negativt mot dig. men tyvärr är det så... :(:(

modigt att du vågade lägga upp en sådan bild förresten!

2012-01-22 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0