Hårprodukter.

Publicerat: 19:53:042012-01-09
Är nu ny duschat och har åter igen skämtbort mitt hår med gudsgåvor.
Rena himlen när man kommer ut ur duschen och få spraya och smörja in håret med dessa produkter.
Alla har värmeskyddsefekt.
Den blåa produkten ifrån Lanza är verkligen som att gud har skapat det.
Om du vill att ditt hår ska kännas som att du varit hos frisören efter varje gång du duschat.
Då rekomendera jag denna skarpt
Ett underbart serum för endast 225:-
Finns hos de flesta frisörer.
Nu har jag precis flätat mitt hår och ska försöka locka mig till John-Blund, annars kommer det bli riktigt svårt att vakna när klockan ringer 05.15 imorgon.
Vill inte !

Kommentarer
Postat av: Michelle

2012-01-09 @ 22:08:38
URL: http://micheeelle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Silkesserumet från L'anza finns på www.Lyko.se för 149;- :) jag beställer alltid därifrån för det är så sjukt mycket billigare därifrån än att köpa i butik och de flesta andra sidorna. Man får oftast de dagen efter med:) Ett litet tips bara.

2012-01-09 @ 22:09:47
URL: http://micheeelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0