julen gör en fet.. eller?

Publicerat: 12:12:552012-01-07
Över redigerad bild... men vafan gör det?
'
-
Förlåt för dålig uppdatering men hade fullt upp med andra saker igår.
Bla åt jag middag hos min syrra sen så på kvällen var med med fanny,sanna och my.
TREVLIGT !
Gick hem tidigt och la mig i sängen och pratade med Ewan i telefon i nästan 3 timmar.
Alltid, alltid blir det så länge !
Förövrigt så är nu julen slut, känns jävligt skönt.
Dom säger att man lägger på sig några extra kilon på julen.
Men icke som icke, jah har nu gått ner så att jag väger 65,8.
Inte långt kvar tills målet. 62 !
Det ända jag vill just nu är ta mig fan sommar.
Pengar,sol,killar och Ewan !!
. Det ända man behöver här i livet.
sommar vart är duuuuuuuuuu !

Kommentarer
Postat av: Fiastylee

gud, jag verkligen älskar ditt hår!

vad har du för kamera? :)

2012-01-07 @ 13:10:48
URL: http://fiastylee.blogg.se/
Postat av: moa

Du är grymt fin som du är men det handlar ju om att trivas med sigsjälv! Lycka till! :)

2012-01-07 @ 16:54:52
URL: http://moadanielssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

du tycker verkligen du är snygg va?

2012-01-09 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0