Lägenhet?

Publicerat: 19:11:162012-01-11
Möblerad liten 1:a i Växjö.
Egen ingång, egen dusch och toalett. Litet pentry med spis/micro och kylskåp.
TV, Dator och bredbandsuppkoppling ingår i hyran.
Hur bra ser inte detta ut lixom?
Har intressanmält mig, nu blir det att prata igenom detta ordentligt med mamma och pappa.
Eller mamma rättare sagt, pappa går med på det så nu är det bara att försöka få mamma sluta vara så envis.
Dagen då jag flyttar har igentligen redan kommit, jag har flyttat ifrån henne.
Jag flyttade till pappa.
Så varför inte själv..?
Jag hoppas verkligen på detta nu.
Hade varit så skönt !
detta vill jag verkligen.
Hoppas att jag får den.
Fast som de flesta vet så har jag ALDRIG turen med mig, så ah.
Lika bra att tänka att man inte få den....







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ska du ha råd att bo där? Du har ju inget jobb?

2012-01-11 @ 20:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0