Maj-Juni 2011

Publicerat: 21:35:262012-01-05
MAJ  !
April gick och maj kom.
Maj det är då jag tycker att året börja att sättas igång.
Fram tills maj så är det faktiskt rätt dött!
Börja med att jag fick hem mitt självporätt som jag vann på en tävling hos Emma.  Jätte snygg !
Min älsklings prins Dag-Otto fyllde 7år.
Maj var en bra månad.
En månad som man gick runt och va spänd hela tiden för att man visste att snart kom sommaren.
Började även skriva med Jens denna månaden. Så det var spännande och nytt med han !
Min vän John fyllde hela 18år så blev lite fest hos honom.
Festade även på näset.
HAHAH,  världens fail fest men hade roligt ändå. Sandra och jag sov hos en kompis till mig i konga mycket trevligt!
Denna månaden hade jag även lyckats gå ner så att jag endast vägde 69-68 kg.
Åkte till Gotland med världens bästa 9c.
Jag njöt av varje sekund, jag visste att det inte var lång tid kvar innan vi skulle skiljas.
Min älskade klass, hade det jätte roligt och trevligt.
Körde även Anden i Glaset för första gången i mitt liv då jag fick kontakt med min mammas gammla kille.
Sjukt läskigt !
Helgen efter jag kommit hem ifrån gotland blev det ner till Holjemarknad och festa till att.
Även på holje man äter året första LANGOS  <3
Slutet av månaden blev det att åka hem till sara i svängsta och bara äta o ha det bra !
Hade även foto-dag med tjejerna !
'
-
JUNI  !
SOMMARN ÄR HÄÄÄÄR !!!!
Började med att jag slutade tidigt ifrån skolan så låg på fotbollsplanen tillsammans med härliga vänner och lyckas bränna mig i hela ansiktet -.-
Jobbade,  målade hus för att få ihop pengar till bland annat sweden rock!
Var mycket med ewan, fikade bland annat på hyllan.
Efter att inte pratat med sebastian på nästan 3,5 månad så drog jag och bella ändå på hans student.
Kändes dock helt fel men så nära vän som han VAR till mig så kunde jag inte bara skita i hans stora dag.
Har inte sett han sen dess, eller jo en gång!
Drog ner till Sweden Rock och söp gärnet under en helg.
Lyckades få ett stort sår på mitt ben,  ett minne för livet!
Min värsta dag i hela mitt liv närmade sig mer och mer. Jag skulle sluta 9:an.
Men först var det Revy, en revy som faktiskt blev rätt lyckad ändå.
Inte nog med det utan bal också, guuud vilken kväll. Hade så roligt och det var så trevligt.
Alla dansade med alla och ja. Det var en helt obeskrivlig känsla.
Slutade 9:an, jag lipade nog mest på hela dackeskolan. Har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv.
Och ja, jag är seriös !. Det var hemskt.
Men samlade krafterna och drog till Öland med mina favorit tjejer för att fira midsommar som aldrig förr.
Öland 2011, är nog det bästa på hela året.
Vi drack i 3 dagar i rad, vi sov knabbt. Vi levde fucking livet-
Jag träffade Jens för första gången och jag föll...PLADASK !
Efter att jag kom hem ifrån Öland så chillade jag,sara och sandra mest runt i ryd.
Vi njöt utav att ha sommarlov helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Kmstyle

- tusen, tusen tack!! :)

2012-01-06 @ 00:28:51
URL: http://kmstyle.devote.se
Postat av: eeff

tror du att du o sandra kommer bli vänner igen?

och saknar du henne ibland?

2012-01-07 @ 12:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0