Mars-April 2011

Publicerat: 13:22:552012-01-02
För att läsa om Januari-Februari klicka häääääär
-
Efter fabruari kommer Mars.
Mars var 2011 segaste månad, jag blev bokstavligen bara fetare och fetare.
Satt hemma 3 helger i rad och endast åt chips och drack läsk.
Vid denna tiden vägde jag hela 73 kg.
73 KG..... knappt jag kan förstå det själv.
Festade en ända gång!
I mars månad fick jag ( vi ) våran älskade klasströja.
Tog spexfoto och även i slutet av denna månaden började jag även blogga igen.
Började även äta lite nyttigare dom sista dagarna på månaden.
Som sagt,  mars var en mycket seg månad !
_____________________________________________________________________________
Hela denna månad bestod utav att leta upp klänningar till bal/skolavslutningen.
Jag blev galen men hittade till slut en balklänningen iaf.
Gick ner lite i vikt.
Denna månaden var också rätt lam faktiskt.
Dock så lyckades det bli så varmt ute så att man till och med kunde ligga ute och sola o få lite gratis färg istället för att slösa pengar på solariumet.
Slog mitt besöks rekord på 456 st !
Drog även till det säsongsavslutningen på Oléo 16 och även Granada.
Blev en stor shopping runda med Ewan.
Färgade mitt hår för första gången under 2011,  då jag blev väldigt mörkhårig.
Sen för man ju inte glömma att jag hade två dagar praktik på Urshults bagarn ;)
Valborg firades med dom bästa Sara och Sandra och med några andra rydbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0