när man måste skriva av sig.

Publicerat: 18:58:432012-01-17
Ni bleknar bort,
snart kommer det inte finnas någon saknad alls.
Jag är stark.
Jag beundrar mig själv, jag är riktigt bra ibland.
Jag lika hård som sten ibland.
Jag klara av det som de flesta inte hade klarat av.
Har nu insett att jag endast behöver en.. En enda i hela världen.
Min bästavän.
Ni kom tvåa och trea.
Ni kommer aldrig bli som ettan, inte ens hur mycket ni hade försökt.
Ni var bra, det var ni.
Men jag klara mig själv. Jag gör det.
Ibland kan det kännas tomt till och med ensamt.
Om ni hade varit i min situation så vet jag att ni ALDRIG hade klarat det.
Ibland kan jag inte mer än att älska mig själv, för jag är så jävla stark utan att behöva NÅGON !
Jag behöver ingen vid min sida mer än du, min bästavän.
Ni var bra medans ni fanns,
nu finns ni inte längre.
Men tack, tack för tiden !

Kommentarer
Postat av: Moa

nu börjar jag bli irriterade på detta linn. du klagar hela tiden om sandra och sara och du framställer dom som om dom vore dumma i huvudet för dom som inte känner dom. och det är dom inte, eller hur? dom har inte gjort något fel i detta, det vet du. men skit sammma, det jag vill ha svar på är vart fan finns jag i detta? har jag inte ställt upp för dig? jag har inte tagit någons parti. du vet vad jag tycker och du höll med mig om att det var dumt. jag frågade om du ville ut och om du ville umgås flera gånger på jullovet. jag hör av mig till dig ofta men inte du till mig. och enligt dig och din blogg verka jag inte finnas med i ditt liv överhuvudtaget. jag har stannat kvar vid din sida även du försökte skylla det på mig.. har du tänkt på det? du kan gått svara på detta här på din blogg, tycker jag. för nu börjar jag faktiskt undra vad jag är för dig. och vad fan var/är jag för dig en jävla fyra?! du sätter dig in så jävla mycket i vad du inte har, som du vill ha, och du glömmer bort mig som alltid brytt mig om dig och funnits där.

2012-01-17 @ 21:19:00
URL: http://xtz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

men shiiiiit bruden!

du ska inte trappa ner på ditt självförtroende lite eller ?

du tror du är så jävla bra men innerst inne är du så jäääääävla svag linn....

när du skriver att dom andra inte klara sig utan ngn, du snacka om dig själv fast i en annat perspektiv.. växupp!

2012-01-18 @ 13:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0