när man måste skriva av sig.

Publicerat: 06:06:142012-01-30
Jag kasta ut det sista utav dig som finns kvar i mitt liv.
Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig !
-
'
Idag, just nu.
Den känslan.
Den går inte att beskriva.
Att kunna andas på ett annat vis,
en känsla utav att väga 100 kg lättare.
Det mörka molnet utav regn och blixtar, regnet som förvandlades till tårar och blixtar som slog emot mitt hjärta.
Det mörka molnet har änligen gett sig av,
att inte känna att man har ont längre.
Denna dag/tid som jag så länge längtat efter.
Dagen då du försvinner till viss grad, du försvinner så att det längre inte gör ont.
100% borta?
Nej.
Men tillräckligt borta så att jag ska må bra.
'
-
Jag kasta ut det sista utav dig som finns kvar i mitt liv.
Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0