när man måste skriva av sig.

Publicerat: 13:23:432012-01-05
Kan faktiskt säga att jag inte längre saknar dig, fast så gör jag det ändå.
Men jag saknar dig inte på samma sätt, jag saknar dig bara för att ha något att sakna.
För att jag inte har någon annan.
Det är som att man måste ha någon att sakna.
Hos mig är det så, att man jämt måste kunna ändra sina tankar till något negativt och ledsamt.
Att det finns i bakhuvudet.
Om man ska förklara det kort så måste man ha något att tycka synd om sig själv med.
Vad gjorde JAG för fel, varför dög JAG inte. JAG kanske skulle gjort/sagt så istället.
Insåg nyss att det kanske inte var du som har gjort fel?
Det kunde lika väl vara jag, jag som inte dög till?
Varför skulle du vilja vara med någon som inte uppfyllde dina krav?
varför skulle du vilja dansa med någon som inte kan dansa.
Det var kanske jag som inte kunde dina steg istället för att det var du som inte kunde mina.
Jag blir galen när jag väl ligger och tänker, vad var det jag gjorde som blev så jävla fel.
Varför är det alltid jag som gör fel.
Det är jag som förstör det jag vill ha.
fel, fel... hela jag är ett fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0