Omprov

Publicerat: 20:14:092012-01-17

Kommer ni ihåg att jag fick F på mitt matteprov innan jullovet?
Iaf så ska jag göra omprov på det imorgon, har jag pluggat något.. NEJ ?
Tänker inte göra det heller. Min födelsedag imorgon och då tänker jag inte plugga.
Dock så tror jag faktiskt att jag hade otur i detta provet då jag igentligen inte har några alls problem med matte.
Så ah, kommer nog gå bra imorgon även om jag inte tänker plugga.
'
För övrigt så orkar jag inte göra någonting just nu.
Knappt sitta, det för fan ont!

Kommentarer
Postat av: Stina

fast om provet är imorgon så ska du ju plugga idag, alltså inte på din födelsedag?..

2012-01-17 @ 20:49:53
Postat av: Anonym

om jag ska va ärlig, vem fan kan plugga till ett matte prov, jag har då aaaldrig pluggat till något matte prov!

2012-01-17 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0