Onsdag.

Publicerat: 18:20:182012-01-25
Redigt jobbigt var det att stiga upp idag faktiskt.
Men lyckades komma upp iaf.
Tur att jag letade upp kläder som jag skulle ha på mig igår.
Annars hade jag inte hunnit med bussen.
Har nog aldrig varit så många killar och tjejer som har kollat på mig i hela mitt liv idag känns det som.
VAFAN HAR NI INTE SETT EN LÅNG BRUD INNAN ELLER?
eller så kunde dom inte slita sina blickar ifrån mina 2 meters långa ben ;) ( överdriver...ja ! )
'
Kom hem för ca en timme sen och ikväll blir det bara till att slappa.
Är ledig imorgon.
Lagom skönt ändå få jag lov att säga !
-
Så jävla lång var jag väl inte idag ?
190cm är väl ingenting... eller?

Kommentarer
Postat av: Sara

Skorna är så grymt snygga!

2012-01-25 @ 20:08:42
URL: http://goodlife.devote.se
Postat av: SOFIE

Lisa! :D

2012-01-31 @ 20:46:57
URL: http://sofiewikstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0