schemat fram till påsk..

Publicerat: 12:40:302012-01-02
Börja med det nya schemat veckan efter vi börjat skolan.
Det som JAG tycker är bra med kungsmad skolan är att dom ändra så att man får ett nytt schema 4 gånger om året.
Efter höst,jul och påsklovet får vi nytt.
Dock så är JAG inte nöjd med detta schemat fyyyyfan,  tror kungsmad vill att vi ska dö innan påsk.
Dom vill att vi ska dö som jesus....vi plågas !
Jag har aldrig sluta senare än 15.20 i hela mitt liv.
Nu ska jag gå i skolan till 16.20 tre gånger i veckan. Detta kommer gå...skit !
Snälla dom var och satte en sovmorgon på fredagar.. ELLER ?
För er som är intresserade så kan jag berätta om vad jag har på de olika dagarna.
'
MÅNDAG; Är i Bageriet mellan 08.00-13.25
Servis och Bemötande
Hygien
-
TISDAG; Bageriet hela dagen mellan 08.00-15.00
Under denna tiden har vi också "praktiskt" servis och bemötande.
Då vi kommer att stå i kassan m.m
-
ONSDAG; Känns som en helt meningslös dag.
Åka 14 mil för att ha två lektioner
Matte & Svenska
sluta klockan 10.20.
Känns suuuurt !
-
TORSDAG; Matte
Livsmedelskunskap
Håla ( lunch inräknad )
Engelska
Idrott
Svenska
-
FREDAG; Buhuu mina sköna fredagar är nu borta.
Schemat mellan höst och jullovet slutade jag klockan 12. Andra grejer nu !
Sovmorgon
Matte
Livsmedelskunskap
Engelska
Svenska
Idrott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0