svar på tal

Publicerat: 22:51:172012-01-17
Moa ([email protected]) om när man måste skriva av sig.:
nu börjar jag bli irriterade på detta linn. du klagar hela tiden om sandra och sara och du framställer dom som om dom vore dumma i huvudet för dom som inte känner dom. och det är dom inte, eller hur? dom har inte gjort något fel i detta, det vet du. men skit sammma, det jag vill ha svar på är vart fan finns jag i detta? har jag inte ställt upp för dig? jag har inte tagit någons parti. du vet vad jag tycker och du höll med mig om att det var dumt. jag frågade om du ville ut och om du ville umgås flera gånger på jullovet. jag hör av mig till dig ofta men inte du till mig. och enligt dig och din blogg verka jag inte finnas med i ditt liv överhuvudtaget. jag har stannat kvar vid din sida även du försökte skylla det på mig.. har du tänkt på det? du kan gått svara på detta här på din blogg, tycker jag. för nu börjar jag faktiskt undra vad jag är för dig. och vad fan var/är jag för dig en jävla fyra?! du sätter dig in så jävla mycket i vad du inte har, som du vill ha, och du glömmer bort mig som alltid brytt mig om dig och funnits där.
'
För det första, vad i texten är det som framstår att dom är dumma i huvudet? , jag kan inte finna några tecken på detta.
Sandra har inte gjort något fel men sara "skyller" på att jag har gjort en sak som jag verkligen inte gjort.
Men detta har hon sagt förlåt för.
Sara var dessutom med min "dröm" , då det var HON som var på honom. Detta kommer jag har svårt att förlåta henne för.
Det spelar ingen roll om jag inte prata med sandra och sara något mer så skulle jag aldrig i hela mitt liv kunna ens prata/skriva och ABSOLUT INTE vara med någon utav deras så kallade "drömmar".
Du finns inte med i denna texten för denna text är inte riktad eller inte ens handlar om dig.
Jag vet att du inte släppt mig.
Men om du tänker efter moa så hör du endast av dig då sandra eller sara inte är hemma, eller att du vill att jag ska hjälpa dig med något.
Och om hela sanningen ska fram så ja moa, du är en 4a för mig.
Ewan är och förbli den som är högst upp.
Det känns hemskt att ha en nummerlista på sina vänner och nej, jag har absolut inte det men använder det endast för att ni ska förstå betydelsen.
Under den tiden du var tillsammans med jens så var det jag,sandra och sara. Du skulle OFTAST vara med jens.
Tillexempel så sket du i att hänga med till östersjö i sommras fast vi frågade dig om du ville hänga med.
Ne istället så var du med jens, jens har kommit föra ett ex antal gånger.
Sandra,sara och jag kom varandra tajtare. Jag säger inte att vi är tajta.
Men om vi tänker efter så är vi inte tajta längre.
Som sagt, jag hör inte av mig och när du hör av dig så är det oftast när sandra eller sara inte är hemma.
Känner inte att du hör av dig till mig för att du vill vara med mig utan mest för att du vill vara med någon.
Du känner mig,  du vet att jag är dålig på att kommunicerar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

För ert egna bästa ta inte sånt här över bloggen, man TRÄFFAS och pratar ifall man har något problem! Det gör man iallafall när man är mogen och har växt ifrån "bråka över internet perioden".

2012-01-18 @ 08:49:40
Postat av: Anonym

om vi nu är så bortglömda och allt så kan du ju sluta skriva om oss på bloggen kanske? det är tråkigt att det är som det är men att du skriver upp allt och rabblar igenom allt som hänt gör det inte bättre

2012-01-18 @ 09:30:52
Postat av: omg

ni är ju lika pinsamma allihopa :')

2012-01-18 @ 09:53:04
Postat av: Moa

(För det första. Linn här säger själv att hon vill att alla ska veta vem hon är och vad hon gör. Och det är som linn säger, hon är dålig på att kommunicera. Hon är hellre ärlig på sin blogg än i verkligheten. Därför skrev jag här. Och för att jag tycker att det hon skriver om sandra och sara och det hon INTE skriver om mig är fel. Och om ni behöver ju för fan inte läsa när ni märker att det handlar om konflikter.)



Asså linn du har fan inte blivit klok i huvudet! Tänk jävligt noga på vad du skrivit och vad du gör nu. Du VÄLJER bort dina vänner. Och menar du att det är okej att du lägger ut sara så där, hon va inte med din så kallade dröm, hon strulade. Och du sårade dig själv mer när det gäller jens a. För att du gick tillbaka till honom hela tiden. Och vi sa till dig, för vi ville DITT BÄSTA, ville inte att du skulle bli sårad. Vi tyckte att du var värd bättre än att vara slit och släng. Men egentligen bry jag mig inte om vad som är mellan er tre längre. Men att du lägger ut dom så här. Och kan inte berätta för dina kära läsare vad DU HAR GJORT är fel. DU SKYLLDE PÅ MIG LINN. Du sa till sandra ”det kan inte vart moa då” du sov när jag var på platsen, jag var där i en kvart, hur fan kunde du försöka skylla det på mig linn?



Och jag tänker ta alltihopa här nu. För jag tänker inte framställas som en jävla utnyttjare som bara ringer dig när jag inte har någon annan att vara med! Och vadå inte släppt dig?! Jag visste inte ens att jag skulle släppa dig! Och att jag ringer dig när jag inte har någon annan och va med!? Jag var för helvete med jesper hela jullovet. Men jag ringde dig ändå och frågade om du ville ut eller med till jesper. Men vad får man för klassiskt svar av dig ” ne jag orkar inte, jag har inget att ta på mig bla bla” hur kul är det att fortsätta fråga dig då! Men det har jag gjort ändå. Och vad är det jag vill ha hjälp av dig? Jag vill köpa ditt objektiv för du ska sälja det. Och så ville jag fota med dig hos sofie. Men tänk efter så har jag velat fota med dig sedan i sommras. Jag har frågat om vi kunde sticka ut till bilkyrkogården, va hos sofie eller va fan som helst.



Och hur i helvete kan du stolt sitta och säga en nummerlista på dina vänner! Det är självklart att man har olika starka relationer till alla. Men vi har umgåts sen 6an linn, jag har aldrig lämnat dig, alltid brytt mig om dig och så sitter du och säger att jag är en FYRA, jag fattar inte vad som blivit med dig. Du har blivit knäpp av detta. Och den texten är ett jävla brev till dig själv för att övertala dig själv om att du klara av allting. Men linn INGEN KLARA AV ATT BLI LÄMNAD AV ALLA SINA VÄNNER. Ewan fanns för fan knappt när vi umgiks som mest.



Och eftersom du går tillbaka ända till sommaren 2011. Visst jag är den som inprincip alltid haft pojkvän. Och linn det är inte så kul alltid heller. Tro fan att när man är kär att den kommer först många gånger. Men alla gånger du skiter i oss och följt med mellis hem efter balders? Är inte det att ta en kille före? Och vi umgicks i början, men vem ringde mig och bad mig köra till ryd med över fullt endast för du skulle träffa jens inte vara med mig? Du linn. Du sov hos mig ett par dagar på sommaren. En morgon vaknar jag av att du raffsar ihop dina grejer och tänker dra utan att säga något och jag frågar dig var du ska. Och du ba till stranden med sandra. Du tänkte inte fråga om jag ville med och tänkte inte ens väcka mig och säga att du skulle dra. Vad är det för stil då? Men jag sa inget då för som sagt du är dålig på att kommunicera, det är ingen mening. Och det är tråkigt att du hellre berättar SANNIGEN PÅ DIN BLOGG ÄN I VERKLIGHETEN. Jag kände mig utanför i sommras och det vet du. Men vet du vad, även en kille finns i livet eller ej. Så är äkta vänner till för att finnas kvar vid sidan oavsätt vad. Vi fanns för dig när du gick fram och tillbaka och blev lika sårad varje gång med jens a. Men när jag och jens p. gjorde slut, du hörde inte av dig till mig försen jag tog kontakt med dig. Och du om någon linn sover hellre hos en kille än att följa med oss hem. Och det är att ta en kille i första han också. Och nej vi är inte tajta längre. Men jag trodde inte det var såhär sjukt att JAG VAR DEN SISTA PÅ LISTAN AV DINA VÄNNER och att jag vart det sen sommaren. För det är jag som ringer men du bara säger nej hela tiden.



Hade jag inte haft någon och va med och bara velat va med dig för att ha någon att va med, hade jag inte ens ringt dig.



Förresten GRATTIS PÅ FÖDELSE DAGEN.. hoppas den blir bra..

2012-01-18 @ 12:38:23
URL: http://xtz.webblogg.se/
Postat av: Emilia

Hur jävla omogna få man va att ta sånt här jävla drama över någon blogg eller äns över nätet ?

sånt gjorde man när man gick på mellanstadiet...

men vem vet, ni kanske inte ha kommit ifrån de stadiet än ?

väx upp för fan och bete er som folk!! -.-

2012-01-18 @ 13:19:41
Postat av: Anonym

Om det är så jävla störande så behöver ni ju inte fortsätta läsa :)

2012-01-18 @ 13:42:36
Postat av: annie

åååh jag kommer ihåg sånna här bråk så himla väl, på min tid back in the days lixx. inte lätt att vara 12, men förhoppningsvis löser ni det. stor bamsekram till er girls <3

2012-01-18 @ 14:43:13
Postat av: Petra

Tänk er för innan ni säger för mycket, jag menar ni verkar ha bra minnen tsm? Är det verkligen värt att förstöra det? Visst man kanske inte kan vara lika bra vänner efter svek och allt vad det nu är som hänt (vill inte lägga mig i,vet bara själv hur tjurighet och stolthet kan förstöra vänskap)

Men tänk på att gjort är gjort så istället för att ångra och gnälla på allt kan ni väl istället fokusera på att göra det bästa av situationen istället för att vara otrevliga mot varandra?

Det kanske inte blir som förr men det kan bli bättre.

2012-01-18 @ 16:58:40
Postat av: Anonym

HAHA! Moa har ju rätt i detta. Linn försöker bara intala sig själv att hon äger världen eller något sånt.. Usch på sånna som dig Linn, ha en bra födelsedag :)



moa<3<3<3

2012-01-18 @ 17:56:28
Postat av: Anonym

om du nu skrev linn att vi skulle sluta läsa om vi stör oss så mkt....

vill du verkligen förlora läsare för sån här jävla skit sak, seriöst ?

2012-01-18 @ 22:01:25
Postat av: fyfan

Detta är inget bra sätt att försöka få mer läsare för du vill ju ha uppmärksamhet det märks ju jävligt bra. Du har inga vänner kvar förutom hon Evelina som är precis lika misslyckad som dig, ni passar bra ihop. du skämmer ut dig mer och mer för varje inlägg. Ha det gött.

2012-01-18 @ 23:02:22
Postat av: evelina

Postat av: fyfan



Tycker du jag är misslyckad kan du fan säga det till mig. du är minns lika misslyckad när du inte vågar säga vem du är utan döper ditt till fyfan, eller vänta lite det namnet passade dig bra!

2012-01-19 @ 18:29:29
URL: http://feelit.devote.se
Postat av: evelina

säg vemfan du är din fege fan. så kan du och jag diskutera det ist? eller är du för feg för det?

2012-01-19 @ 19:45:12
URL: http://feelit.devote.se
Postat av: Men shitt.. Igen!

Ojoj, känsligt ämne eller vågar ni inte stå för sanningen?

2012-01-19 @ 19:46:48
Postat av: evelina

jo det har jag gjort!

när du inte ens vågar stå för vad du skriver och vem du är kan jag inte mer än att kalla dig en feg misslyckad jävel!

2012-01-19 @ 19:55:44
URL: http://feelit.devote.se
Postat av: Anonym

lilla Evelina.. att du inte vet vem jag är gör allting mycket roligare. Jag vet väldigt många saker om dig nämligen.



Och en fågel viskade i mitt öra att du ska praktisera i en klädesaffär inne i Växjö, vilken jävla affär är så dum att de släpper in dig i den?!

2012-01-20 @ 08:59:00
Postat av: linncarlqvist,

verkligen jätte roligt att vara så feg som dig, så feg att man inte ens våga säga vem man är.

HAHA, verkligen skit roligt. Du och jag har samma humor till 100% ... Eller?

2012-01-20 @ 17:28:26
URL: http://linncarlqvist.blogg.se/
Postat av: evelina

Vad ser du det roliga ? att du är för feg för att inte säga vem du är? ja det är ju mer patetiskt och omoget än roligt tycker ja. bryr mig inte ett skit om du vet mycket om mig eller inte.



det har hänt få gånger det som hände. och jag håller inte på med sånt. det var en onödig sak och det har hänt hur många jag känner helt. tror nog du med gjort saker i ditt liv som du ångrat. eller är du en perfekt person som aldrig gör fel eller?

plus att du vet inte resten av historian om det som hände och vad som hände efter så jag tycker rent ut sagt bara att du ska ta och sluta kommentera och hålla käften. för ingen bryr sig om vad du skriver ändå. bara jävligt irreterande.

2012-01-20 @ 18:53:22
URL: http://feelit.devote.se
Postat av: Häradsbäck.

Alla "haters" kan ju bara sluta kommentera massa skit. Om att det är töntigt och omoget att ta upp sådana här saker på en blogg. MEN, det är ju Linns blogg, och hon får väll skriva vadfan hon vill på SIN blogg?

2012-01-20 @ 18:56:54
Postat av: Anonym

Jag säger inte vad jag heter pga feghet utan för att set inte ska uppstå kaos.



Jag vet nog mer om den händelsen än vad du tror eftersom jag känner personen du skyllde över allt på.



Men hoppas du får ett uunderbart liv xD

2012-01-23 @ 09:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0