tillbaka,

Publicerat: 18:47:142012-01-31
Den speciella känslan man får när man lyssna på denna låten.
den känslan går inte faktiskt inte att beskriva, så varm och så härlig !
Sommar..Sommar 2012, du får mer än gärna komma nu.
'
-
Imorgon blir det ingen skola för min del,
Har tandläkar tid vid klockan 11.20.
Efter jag var hos tandläkarn så vet jag inte om jag kanske skulle ta och åka upp till stan ändå.
Min mobil har nämligen kommit tillbaka, REDAN.
Tog bara 5 dagar.
och om jag väl åker upp där så kan jag lika väl köpa min Siesta biljett när jag inte har något annat vettigt för mig :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var i så fall gärna med i min tävling om att bli veckans blogg. Vad har du att förlora? :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/january/29-januari-2012-veckansblogg.html#comment

2012-01-31 @ 20:39:59
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0