varför?

Publicerat: 18:56:542012-01-24

( bild ifrån igår )
Varför,  varför han man inte få till sitt hår så här varje dag?
På bilden så är mitt hår PERFEKT enligt mig själv.
Om det skulle bli mer än perfekt så skulle det bara behöva vara lite längre :)
'
Skolan var rätt seg idag, bageriet mellan 08.00-12.00.
Emilia och jag gjorde... ingenting typ.
Helt fantasilös idag, kom inte på något att göra.
För övrig så är jag så kär i mina skor så jag tror nästan att dom kommer att få sova jämte mig inatt.
Ska snart leta upp några snygga plagg som jag kan ha till mina skönheter.
Skiter i om det är 15 minus ute imorgon eller vad det än nu är för om det skulle behövas tas på ett par shorts så gör jag fan det !

Kommentarer
Postat av: amelia

här var ditt hår verkligen skit snyggt !

2012-01-24 @ 22:32:42
URL: http://someonesheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0