Du duger !

Publicerat: 20:27:392012-03-19
Den här killen fick mig nyss att gråta.
-
Han fick mig att tänka till.
Hur många finns det inte i världen som klaga på att deras ben är feta, eller hur gäddhänget dallra på dess armar.
Tänk hur många det igentligen finns i världen som inte har några ben eller armar. Eller som i detta fallet inget utav det.
Och här sitter vi, klaga på det minsta lilla.
Även om personen som lider av detta inte för illa upp utav det längre,
men tänk vilken jobbig period den måste ha gått igenom.
Det är jobbigare än att förlora sin pojkvän och alla dom andra sakerna som vi tycker är jobbiga.
Tänk, vi  känner oss utanför för att vi inte har den snyggaste kroppen.
Hur tror ni inte dessa människor som mister kroppsdelar känner.
'
Hoppas att några utav er där ute fick upp era ögon efter den här filmen !


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast för några dagar sedan gjorde du ju ett videoinlägg och säger där att du håller på att banta själv... o:

2012-03-19 @ 20:39:38
Postat av: ,,,,,

Hur kan du skriva att det är jobbigare än att förlora sin pojkvän?? tar du som en självklarthet att alla har samma känslor att alla ta lika hårt som att förlora någon man älskar elr någon kropps del av sig själv??. Och hur kan du sitta och gämföra känslor??!? Du är ju i helt dum i huvudet.. Att du ens vågar skriva något sånt, där bevisar du hur otroligt smart du är... Och för det andra så hade jag hellre blivit av med mina ben elr armar eller båda... Istället för att min pojkvän skulle dö... Sjuka jävel!!!

2012-03-19 @ 21:25:19
Postat av: Anonym

det handlar inte bara om att "acceptera sig själv" helt plötsligt. det sitter i huvudet och går inte bara att ändra på bara sådär. du vet antagligen inte hur det är. och menar du att du hellre förlorar någon du älskar än förlorar en arm? wtf.

2012-03-19 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0