Nytt liv?

Publicerat: 19:32:372012-03-13
Försöker se ut som att jag är nyttig (CHECK)
Lyckas jag.... nej!
'
I söndags så började jag "my new life".
Skippa så mycket som möjligt utav kakor m.m.
Mer frukt och grönt och även motion.
Åt INTE EN ÄNDA kaka idag, fast jag var i bageriet.
Grattis till mig själv.
Detta är jäääävligt bra gjort utav mig, då jag igentligen är klassen kakmonster !
När jag kom hem blev det att klämma ner 2 knäckebröd och ett äpple sedan blev det 1 timmes promenad.
Så skönt nu när man är ute och det faktiskt är varm.
Galet, vet inte om jag kan hålla mig.. Känns så lång tid tills det är Juni,Juli, Augusti ( GYLLENE TIDER melodi )
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0