Take i walk.

Publicerat: 13:41:512012-03-17
Blev två keso knäckisar till frukost idag.
Blev gå/jogga rundan imorse.
-
Eftersom jag somnade redan vid klockan 10 igår så vaknar jag vid 8 tiden, helt klar vaken.
Kollade på BB och sedan blev det frukost och sen var det bara till att på sig skorna !
På hemvägen så unnade jag mig en tidning, så har legat i sängen och läst den tillsammans med ett äpple.
'
Ikväll har jag inte en aning vad jag ska göra, ska nog gotta till med något som inte är allt för onyttigt iaf.
Ska även kolla på Gladiatorerna och dregla på tvrutan liiiiiite grann.
.
Hade även tänkt slänga in ett videoinlägg idag, ska först se till att sminka till mig bara  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0