Tatuering

Publicerat: 18:08:272012-03-20
Kunde inte sova inatt och utav någon konstig anledning så kollade jag runt bland tatueringar.
Tillsist så lyckades jag få en bild i huvudet och sedan försökte jag få ner det på papper.
Känns ännu mer personligare att tatuera in något som man kommit på själv!
.
Detta lyckades jag åstakomma med,
Det finns en del saker att ändra med den. Att den ska få ett mer nyckel aktigt utseende.
Vill även att den ska vara lite mindre.
-
För er som inte ser så är det ett L och E som är längst ner.
Detta stå då för Mig och Evelina  (Ewan)
Eftersom vi har varit bästavänner sedan jag var drygt 7år så känns det inte mer än rätt att hennes namn ska finnas med på mig !
Så nu får man försöka tjata sig till så att mamma och pappa går med på det :)

Kommentarer
Postat av: m.

Inte för att låta som en kärring, men oj vad du kommer ångra dig om du tatuerar in din väns namn. Allt kan förändras, även om det känns som om ni kommer vara vänner föralltid just nu så kan ni lika gärna bli värsta fiender om några år. Just sayin'! :)

2012-03-20 @ 18:46:30
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0