Vad jag använder för smink !

Publicerat: 12:48:342012-03-18
1: LOREAL PARIS, Studio Secrets Professional Primer.
Denna använder jag endast på näsan. Denna hjälper att dölja porer m.m.
Den är guld värd !
-
2: Dream Matte Mouse.
Perfect foundation för dig med FET hy,  jag har stora problem med att jag blir glansig "flåtig" efter några timmar med smink.
Med Dream Matte Mouse så tar det mycket längre tid innan den "flåtiga känslan" kommer fram. Du behöver inte pudra dig flera gånger om dagen. Räcker kanske med en gång !
-
3: Dream SATIN liquid.
Använder denna endast på nästan då denna hjälper att döljar porer !
Skit bra faktiskt. Denna tillsammans med 1:an gör så att man inte ser en ända por !
-
4: IsaDora Mineral compact powder.
Har bara ett ord att säga, bäst !
-
5: Ögonbryns penna ifrån H&M.
Funkar bra, lagom hård :)
-
6: Vanlg svart kajal på HALVA underfransarna !
-
7:LOREAL PARIS, Voluminous CARBON BLACK.
Bästa mascaran jag testat i hela mitt liv, har använt den ca 1 år nu och jag älskar den.
Då den måde ger längd och volym !
Denna använder jag på överfransarna.
-
8: MAYBELLINE NEW YORK, Pluse perfection VIBRATING MASCARA.
Bra mascara,
Denna använder jag till underfransarna. Då man bara behöver lägga mascaran på dom och sedan gör vibrationerna jobbet med att lägga på mascara !
-
9: MAX FACTOR, FALSE LASH EFFECT MASCARA.
Grym ! , denna använder jag på överfransarna efter att jag lagt mascara på de undre !
Denna är nummer 2 bland bästa mascarorna, denna ger tjocklek och volym ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0