när man måste skriva av sig.

Publicerat: 15:17:332012-05-17
Förstod inte då, men allt faller på plats nu.
Allt var för bra för att vara sant, o lika så du !
Du lurade mig rikigt bra, jag hoppas att du är stol.
Jag litade på dig.
Men du gav mig bara svek, allt jag ville ha var din kärlek.
Jag öppnade mitt hjärta och lät dig komma nära.
Jag trodde du var rätt, men du var fel !
Men jag är starkare utan dig. Inget håller föralltid.
Ångra att jag kämpade, ångra allt jag gav.
För i slutet av sagan var det jag som stod ensam kvar.
Jag vill inte minnas, men kan inte glömma helt.
Dags att tårka tårarna för tiden är förbi,
allt jag ville va att du skulle behöva mig.
Men nu vet jag att jag är starkare utan dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0