SVAR IFRÅN FRÅGESTUNDEN !

Publicerat: 20:28:482012-05-06
Nu är dom här.
Om ni har mer frågor så är det självklart bara att kommentera så svarar jag på de också !
Glömde även att svara på; Känner du Hanne?
Antar att du menar Hanne Albertsson, och ja jag känner henne. eller känner och känner.
Vet vilken hon är, och vi brukar dansa av oss lite på balders tillsammans
-
När man inte hör vad jag säger så säger jag att jag handlar mest på BikBok och H&M.
-
Jag innan tandställningen ! ( sommarlovet mellan 7-8an )
-
Appen heter; Big Day Lite

Kommentarer
Postat av: -

kan du berätta om mormor?

2012-05-07 @ 21:47:26
Postat av: josefine

oj tack, men du är snygg om någon!! :)

2012-05-18 @ 15:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0